пʼятницю, 14 березня 2014 р.

Всім привіт! :-)

Чесно кажучи, вже не знаю, ДЛЯ чого ведуться блоги. От цей.... Тут я був 3 (!) РОКИ НАЗАД! А як добре свового часу починалося. Та як і з жж.... Мрію, що колись людство закине то всьо - блоги, жж, сайти, мобілки, зомбоящики. І БУДЕ ПРОСТО СПІЛКУВАТИСЯ, честно, відкрито, РАДІСНО І ПРИЄМНО. :-) А якщо глобалььно, цьому допоможуть блоги, то хай так і буде. А наштовнула мене на це одна знайома - її розповідь у блозі. Про Вікіпедичну програму. Точніше, Освітню програму Вікіпедії. Дякую, Віро! :-) Ну і лінк.. :-) http://vira-motorko.blogspot.com/2014/03/Ata-on-WEP-meeting-in-Prague.html

1 коментар:

  1. капець! ;-0 От і демократія по-гугловвськи! ;-( Ваш броузер не підтримується! ;-0 Типу хош писать в блогоспот - СТАВ ХРОМА! ;-0

    Моя люба опера не буде підтримуватися. :-( Якось з глюками, десь після десятого кліка воно таки (пост-повідомлення) таки тут зявилося. Ну і от пости тут, коли воно НЕ ХОЧЕ! ;-0 А хром мені ну ніяк не подобається... Хоча, може вони скін і налаштування опери собі придумають... Хоча навряд - он вже нова опера під він8 веде себе як хром. ;-( І не працюють ні хоткі, ні те, ні се. Вбили оперу. Ну ок. У мене ще працюють лінукс мінт 14 і віндовс хр. А далі буде видно. :-)

    ВідповістиВидалити