четвер, 16 квітня 2009 р.

копіпейст з мого блога айтісі - щоб було! ;-)

Знайшов пару тижнів назад ТініКореЛінукс - www.tinycorelinux.com.

СуперОС, нічого не скажеш! ;-)

Самі подумайте на лайвСД в 10 мб влазить ядро 2.6.26 із обенбоксом і ДЖДаблЮМ - тобто графічний менеджер. Також Аппброузер - інсталятор пакунків, контрольні панелі (трохи примітивно, але ж працює!).

Вбар - смужка із ярликами програм, подібна до МакОСівської.

Завантажується (у мене на Асер 5710 Пентіум Дуал Соре 1.7, 1ГБ) за 12секунд! Програми для нього теж такі ж реактивні! Опера стартує за 1(ОДНУ) секунду! Це при тому, що на ЛІнуксМінті 6 холодний старт Опери 11 ( ;-( ) секунд.

 Опен офіс теж стартує дась за 1.5-2 секунди! Це перший (холодний) старт. Більшість додатків (програм) стартують теж так реактивно. Той же Гімп 1 секунда (Мінт  - 6 секунд, тут і надалі порівнювати буду з ЛінуксМінтом 6 - www.linuxmint.com ) 

Цих же додатків вже до 300. І список щотижня поповнюється на десяток - другий. До речі, ти теж можеш створити власний - на сайті є інструкції, як зробити пакунок tce або tcz. - Два види пакункків використовується в цій системі.

Досягається така швидкість тим, що все працює в оперативній пам'яті. Скажімо так, по можливості, в пам'яті, бо... прог баагато, а пам'яті мало.  ;-) У мене 1 гб, тому буду все тримати у памя'яті.

Це те що супер.

А тепер пішла ложка дьогтю. Ну, по-перше, пакунків, хоч і вистачить "на познайомитися" і мінімально-рекавері-флешюсб-працювати, але їх поки що мало. По-друге, хоч аппбровзер в останній версії 1.3 і вирішує проблему залежностйе, але жжж.. залежності і  на то залежності.... ;-)  Краще він працює напряму завантажуючи додатки з нету, але той варіант теж не всім підходить. З локального місця (так розробники казали) залежності можуть і не розв!язатися.

Ну і.. ГОЛОВНЕ. Або найголовніше - українізація. З цим у мене ВЕЛИКІ проблеми. Я вже, мабуть, всіх дістав на форумі, але проблема не вирішилася. Я так і не зміг поставити українську розкладку. Як ви розумієте, без неї дистр - не дистр ідля домашнього ( та не тільки !) вжитку не годиться! ;-(

Але вже було тільки 2 фундаментальні ( з нуля) інсталяції. А ще було з кілька десятків маніпуляцій додатками-бібліотеками, пошуки по текам в чарівних місцях /etc, /usr/, .. Гугління та пошук і перечитування форуму.


ТОМУ - ЗАПРОШУЮ ВСІХ ДО УКРАЇНІЗАЦІЇ ТІНІКОРЕЛІНУКС!

З МЕНЕ ПЕРСИКОВИЙ СІК ТОМУ, ХТО ПЕРШИМ УКРАЇНІЗУЄ І ПОКРОКОВУ ІНСТРУКЦІЮ НАПИШЕ СЮДИ.

Ясна річ, що у мене все має спрацювати по тій інструкції.

Ну нумо, най Бог помага! ;-)

1 коментар:

  1. з айтісі кудись пропало.. Це що розводняк від АЙТІСІ?! а я гадав, що то серйозна кантора. ;-(

    ВідповістиВидалити