понеділок, 9 березня 2009 р.

по здоров'ю

Цікаве таке спостереження. 

У мене майже весь час язик був із білим нальотом. Хто в танку - пояснюю. Це значить що із організмом, а точніше із животом щось не так. Але тут іще таке питання. Я НЕ ЛЮБЛЮ пити чаї. Не люблю і все!

І ще до того вегетаріанець. І люблю їсти все свіжим - овочі, фрукти, ягоди,... І мотивував своє небажання пити чаї тим, що мовляв, он у капусті 80процентів води, мені і того вистачить! 

Рік (десь так) я відчув, що з організмом щось не так. Дуже не так. Якась тяжкість . У животі.  Їсти не хочеться. Зранку ніди після будуна тяжко - у животі. В роті неприємно. 

Якось вийшло так, що деякий час (може два-три дні) я пив чаї, воду, сік. Може 2 літра за день.  І відчув себе дуже чудово наступного ранку, незважаючи на те, що попереднього вечора я наївся добряче. Почав все згадувати і співставляти. Тоді вирішив, що сік. 

Зараз, через місяць, я дійшов висновку, що ТРЕБА пити чимало води. 1 літр щодня. Байдуже, вегетаріанець (чи сироїд) ви, чи ні.

Це необхідно для нормального виведення решток їжі з організму. Тепер для мене вже не є секретом, чому мясоїди їдять м'ясо та інші шкідливі продукти і мають рожеві язики, а я ні! Вони ж бо п'ють (!) БАГАТО води, на відміну від мене!

Отак от! От такі висновки! Можу від себе порадити. краще пити якомога чисту воду (аде не дистильовану!). Природньо чисту - з джерела, криниці. Мінеральні і газовані, на мою думку найгірший варіант. краще вже купити водяний фільтр (бар'єр або брітта) та фільтрувати звичайну водопровідну воду. Може вона і не така чиста, як розфасована у пляшки, але відчуття у мене такі, що "живіша" за консервовану.

Хотілося б ще чиюсь думку почути....

Немає коментарів:

Дописати коментар