пʼятниця, 27 березня 2009 р.

Як завантажити ТініКореЛінукс із Вінчестера.

На офіційному сайті прочитав.

http://tinycorelinux.com/install.html

Скорочена моя версія. Я уже мав на вінчестері 3 лінукса, тому я опустив інсталяцію груба. Я його вже стільки (!) разів ставив!

Ну от:

Запускаєм термінал і там набираємо

sudo gedit /boot/grub/menu.lst

(тут і надалі все робилося під Лінукс Мінт 6 - www.linuxmint.com - теж під Убунту та Дебіан!)


У файлі menu.lst знаходимо розділ із вашим лінуксом і туди ж (в кінець, чи на початок, чи як там вам зручно! ;-) ) додаємо такі рядки:

title tinycore
kernel /boot/bzImage quiet
initrd /boot/tinycore.gz

Я навіть українською мовою написав ТініКоре - груб розуміє українську! ;-0


файли /boot/bzImage  та /boot/tinycore.gz я просто скопіював із сдрома

у теку /boot. До речі, там же у мене стоїть і моя основна ос Мінт. І норально себе почувають обидві! ;-)



Немає коментарів:

Дописати коментар