четвер, 26 березня 2009 р.

Вчора були у Японохаті та СушіЯ

ну так собі. В принципі сподобалося. У Японохаті є заламінований лист. Так там практично все вегетаріанське! І ціни не дуже високі.

Хоча ми і умудрилися на 113 грн поседіти. Я захотів морозива із бананами. Ну так на фото виглядало. А Наспроавді, то було морозиво і блінчики із запеченим бананом! Сподобалося! Я б сам не зїв би. Віка допомогла. Вона їла якісь роли (чи як їх там!) із огріком. Краще (і дешевше), ніж мої. Щось типу із цукіні. 

А її морозиво було просто гірке! Із зеленого чаю.

І мій фреш у Сушія (ананасовий) теж був огидний. Зате Вікине морозиво було добре. Як і мій персиковий сік у Японохаті.

1 коментар:

  1. чомусь тільки Віка дома бучу влаштувала, що я багато витратив... Я ще й 2 соки купив по 16 грн. І шоколадку.

    Ну та нічого! Віка хоч заспокоїлася, що вона не була у суші. ;)

    ВідповістиВидалити